Baza znanja
Support TMF > Help Desk > Baza znanja

Postavite pitanje:


Kako prepoznati spam poruke

Rešenje

Kako prepoznati spam poruku? Glavni kriterijum je zdrav razum. Sve ostalo je samo pomoc da se spam poruke lakse i brze identifikuju. Evo nekih uocljivih smernica. Listu cemo nastojati popunjavati novim sadrzajima

- Sve poruke koje su obelezene sa ***SPAM*** u Subjectu poruke su najverovatnije SPAM. Sistem prepoznaje poruke koje u sebi sadrze maliciozne sadrzaje i obelezava ih sa gorepomenutom oznakom. Moguce je da su obelezene i neke poruke koje to nisu, ali je mnogo veca verovatnoca da je spam poruka pravilno obelezena.

Preporuka: Pregledati letimicno ovako obelezene poruke. Ako u njima stoji nesto sto vam razumom govori da sadrzaj nije najprikladniji u skladu sa statusom posaljioca, slobodno obrisite ili ignorisite takve poruke

Primer: Dobili ste poruku od nekog bliskog saradnika, koja u Subjectu ima ***SPAM***. U tekstu poruke vas vas saradnik obavestava da ce vam lozinka isteci za nekoliko dana ili da vam je kvota premasena. Prvo pitanje je zasto vas obavestava saradnik a ne tehnicko lice koje je zaduzeno za to? A drugo, tehnicka lica su vas vec mnogo puta obavestila da to oni vama ne salju ovakve mejlove  i ne traze vase podatke. Siguran znak da je spam

primer ovakve poruke

 

 

- Ako poruke sadrze linkove, a posebno linkove ka formularima gde se traze vasi podaci, username i password, a nemaju u sebi tmf.bg.ac.rs u adresi.

 

 

 

 

- Ako u sebi sadrze priloge koji su neocekivanog sadrzaja. pr: Prijavaporeza.xlsm, dhl.docx i slicno od saradnika ili posebno od nepoznatih lica

 

 
Da li vam je ovaj članak pomogao? da / ne
Detalji o članku
ID članka: 24
Kategorija: Email
Datum dodavanja: 2021-11-12 09:19:32
Pregleda: 150
Ocena (Glasovi): Članak još uvek nije ocenjen (0)

 
« Nazad

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid